Coca-Cola a experimentat cu succes o licitație caritabilă de NFT-uri

Coca-Cola a experimentat cu succes o licitație caritabilă de NFT-uri.

În iulie 2021, Coca-Cola a lansat o colecție de NFT (Non-Fungible Token) care a adus 575.000 USD într-o licitație online. Compania s-a bazat pe puterea mărcii sale pentru a-și avansa colecția și a strânge peste 500.000 USD pentru caritate în 72 de ore. Oana Vlad, Director Sr Coca-Cola Global Strategy, a remarcat că trecerea în NFT și metaverse este bine poziționată pentru a oferi clienților „aceleași experiențe iconice și optimiste cu care sunt obișnuiți în viața reală în lumea digitală”.

Coca-Cola a scos la licitație patru NFT-uri multisenzoriale, inspirate de prietenie, prin intermediul pieței OpenSea, de Ziua Internațională a Prieteniei. A fost scos la licitație ca o singură cutie, o joacă pe caracteristica populară a jocului video care implică cutii misterioase sigilate. Câștigătorul nu numai că a devenit proprietarul acestor patru NFT, dar câștigătorul a primit și un frigider fizic din lumea reală, aprovizionat cu sticle de Coca-Cola și surprize suplimentare.

Licitația NFT a avut ca rezultat o explozie puternică în comunitatea cripto și a prezentat Coca-Cola ca un brand inovator care știe foarte bine unde sunt clienții săi. Cu siguranță vor mai fi astfel de acțiuni în metaverse.

 

 

Articole similare

Lasă un răspuns

Back to top button