Coca-Cola a experimentat cu succes o licitație caritabilă de NFT-uri

Coca-Cola a experimentat cu succes o licitație caritabilă de NFT-uri.

În iulie 2021, Coca-Cola a lansat o colecție de NFT (Non-Fungible Token) care a adus 575.000 USD într-o licitație online. Compania s-a bazat pe puterea mărcii sale pentru a-și avansa colecția și a strânge peste 500.000 USD pentru caritate în 72 de ore. Oana Vlad, Director Sr Coca-Cola Global Strategy, a remarcat că trecerea în NFT și metaverse este bine poziționată pentru a oferi clienților „aceleași experiențe iconice și optimiste cu care sunt obișnuiți în viața reală în lumea digitală”.

Coca-Cola a scos la licitație patru NFT-uri multisenzoriale, inspirate de prietenie, prin intermediul pieței OpenSea, de Ziua Internațională a Prieteniei. A fost scos la licitație ca o singură cutie, o joacă pe caracteristica populară a jocului video care implică cutii misterioase sigilate. Câștigătorul nu numai că a devenit proprietarul acestor patru NFT, dar câștigătorul a primit și un frigider fizic din lumea reală, aprovizionat cu sticle de Coca-Cola și surprize suplimentare.

Licitația NFT a avut ca rezultat o explozie puternică în comunitatea cripto și a prezentat Coca-Cola ca un brand inovator care știe foarte bine unde sunt clienții săi. Cu siguranță vor mai fi astfel de acțiuni în metaverse.

 

 

Articole similare

+ There are no comments

Add yours

Lasă un răspuns