Gucci au vândut pungi digitale care sunt mai scumpe decât geanta fizică

Gucci au vândut pungi digitale care sunt mai scumpe decât geanta fizică pe platforma Roblox. Timp de două săptămâni, casa de modă a creat o expoziție unică de grădină virtuală, accesibilă exclusiv pe Roblox. Expoziția virtuală a făcut parte din Gucci’s Archetypes, o experiență multimedia captivantă de 2 săptămâni din Florența, Italia, care a explorat și a sărbătorit cea de-a 100-a aniversare a mărcilor.
Expoziția fizică a pătruns în lumea campaniilor publicitare Gucci și a cuprins în mare parte inspirații precum muzică, artă, călătorii și cultura pop. Fiecare locație a fost împărțită în săli de expoziție după temă, care reproduceau lumea diversă și fascinantă a campaniilor publicitare Gucci. Cu tehnologie de ultimă oră, meșteșuguri realizate de artizani cu cea mai mare precizie și design interior inovator, expoziția a prezentat spațiul divers și captivant și i-a făcut pe vizitatori să se simtă ca și cum ar fi în campaniile publicitare Gucci.
Timp de două săptămâni în mai, spațiul virtual Gucci Garden a fost disponibil pentru toată lumea pe Roblox. Cei care au participat au putut să vadă și să experimenteze viziunea, estetica și filosofia incluzivă a directorului de creație al mărcii, Alessandro Michele, prin intermediul a 15 campanii publicitare anterioare realizate de Gucci. Casa a lansat articole în ediție limitată, cum ar fi genți virtuale, pe platformele Roblox .
Experiența Roblox a imitat experiența fizică, permițând utilizatorilor Roblox să cumpere îmbrăcăminte digitală disponibilă doar pentru o perioadă limitată de timp, creând un sentiment de deficit și crescând prețurile. Unele dintre aceste articole au fost revândute la prețuri ridicole, cu o geantă Gucci Dionysus With Bee revândută în cele din urmă pentru 350.000 de Robux, moneda în joc a platformei, sau 4.115 USD, ceea ce reprezintă mai mult decât valoarea de vânzare cu amănuntul a unei pungi fizice de 3.400 USD. Totuși, cumpărătorul a primit doar un set de pixeli exclusivi care să fie utilizați exclusiv în cadrul platformei Roblox, nu genul de interoperabilitate la care s-ar aștepta de la o geantă de 4.115 USD.
De atunci, expoziția a vizitat mai multe orașe din întreaga lume, inclusiv Shanghai, Tokyo, Los Angeles și Paris. Datorită restricțiilor de călătorie din cauza pandemiei, Gucci a decis, de asemenea, să creeze un tur virtual al grădinii sale Gucci, care este încă disponibilă . Vizitatorii sunt tratați cu arcuri mitice, exploratori spațiali, cai, îngeri și extratereștri, precum și călătorii spectaculoase care explorează viziunea lui Alessandro Michele . Ei pleacă după ce au experimentat un mod unic și captivant de cumpărături atât în lumea digitală, cât și în cea reală.
foto: Roblox