Polestar atinge ținta de vânzări pentru 2021 și vizează o creștere de 124% în acest an

Polestar atinge ținta de vânzări pentru 2021 și vizează o creștere de 124% în acest an. Polestar are un obiectiv de vânzări și mai dur pentru acest an: 65.000 de vânzări globale.

Polestar și-a atins obiectivul de vânzări globale pentru 2021 de 29.000 de mașini, ceea ce a reprezentat o creștere cu peste 185% față de 2020, a declarat marți filiala Volvo Cars.

Polestar, care intenționează să devină publică printr-o fuziune cu compania de achiziții cu scop special Gores Guggenheim în prima jumătate a acestui an, are un obiectiv și mai dur pentru acest an: 65.000 de vânzări.

CEO-ul Thomas Ingenlath a declarat pentru Automotive News Europe că este optimist cu prudență că producătorul de mașini electrice, care se bazează pe Polestar 2 în cea mai mare parte a volumului său actual, va putea crește vânzările cu aproape 125% în acest an, în ciuda crizei de cipuri în curs.

„Până acum, nu am avut niciun motiv să ne ajustăm perspectiva în jos, dar cine știe cât de rău vor fi lucrurile. Va trebui să așteptăm și să vedem cum se dezvoltă 2022”, a spus el.

Polestar, care se clasează alături de Tesla drept singurii jucători globali de pe piața premium, numai pentru vehicule electrice, va realiza un model nou în fiecare an, începând cu SUV-ul mare premium Polestar 3 în 2022. Acesta va fi urmat de SUV-ul mediu Polestar 4 și de sedanul mare premium Polestar 5 în 2023, respectiv 2024. Scopul este de a atinge vânzări globale de 290.000 până în 2025 (vezi graficul de mai jos) .

 

Polestar și-a extins acoperirea la 19 piețe anul trecut de la 10 în 2020, în noi piețt precum Austria, Danemarca și Hong Kong.

Creșterea va continua în prima jumătate a acestui an, deoarece Polestar plănuiește să se extină în Spania, Portugalia și Irlanda, precum și să intre în Emiratele Arabe Unite, Kuweit și Israel.

Până la sfârșitul anului 2023, Polestar își propune să opereze pe cel puțin 30 de piețe globale.

În plus, showroom-urile de vânzare ale Polestar s-a dublat în 2021 la 100 de locații la nivel global, iar compania își propune să aibă 150 în funcțiune până la sfârșitul anului 2022.

„Acest lucru cu siguranță se va accelera odată cu creșterea volumului care va veni odată cu sosirea lui Polestar 3”, a declarat Ingenlath pentru ANE . „Se întâmplă în toate țările în care suntem activi, pe măsură ce trecem de la a fi în marile capitale la următorul val de locații”.

 

 

 

sursa: Automotive News

Articole similare

+ There are no comments

Add yours

Lasă un răspuns