Polestar și-a atins obiectivul de vânzări globale pentru 2021 de 29.000 de mașini, ceea ce a reprezentat o creștere cu peste 185% față de 2020, a declarat marți filiala Volvo Cars.
Polestar, care intenționează să devină publică printr-o fuziune cu compania de achiziții cu scop special Gores Guggenheim în prima jumătate a acestui an, are un obiectiv și mai dur pentru acest an: 65.000 de vânzări.
CEO-ul Thomas Ingenlath a declarat pentru Automotive News Europe că este optimist cu prudență că producătorul de mașini electrice, care se bazează pe Polestar 2 în cea mai mare parte a volumului său actual, va putea crește vânzările cu aproape 125% în acest an, în ciuda crizei de cipuri în curs.
„Până acum, nu am avut niciun motiv să ne ajustăm perspectiva în jos, dar cine știe cât de rău vor fi lucrurile. Va trebui să așteptăm și să vedem cum se dezvoltă 2022”, a spus el.
Polestar, care se clasează alături de Tesla drept singurii jucători globali de pe piața premium, numai pentru vehicule electrice, va realiza un model nou în fiecare an, începând cu SUV-ul mare premium Polestar 3 în 2022. Acesta va fi urmat de SUV-ul mediu Polestar 4 și de sedanul mare premium Polestar 5 în 2023, respectiv 2024. Scopul este de a atinge vânzări globale de 290.000 până în 2025 (vezi graficul de mai jos) .