Piața metaversului crește vertiginos pe măsură ce industria cripto își revine după o perioadă instabilă. Bine ați venit în era goanei digitale pentru terenuri, în care investitorii, mărcile și persoanele probabil foarte bogate sunt concentrate pe cumpărarea de proprietăți imobiliare virtuale în metavers. În 2021, piața virtuală de terenuri din metaversele mari – Decentraland, Somnium Space, Cryptovoxels și Sandbox – a fost evaluată la aproximativ 598 de milioane de dolari. Analistii au estimat un preț de piață dublu în 2022.
Valoarea activelor metaversului
Potrivit unui raport Santiment, activele metaverse precum Wemix se confruntă cu o creștere semnificativă a volumului. Prețul lor, pe de altă parte, încă nu a reacționat. În plus, Decentraland a arătat niveluri puternice de activitate de dezvoltare, care este aproape sigur legată de creșterea prețurilor din 2022.
Potrivit unui raport recent al băncii din Wall Street, există perspective în fiecare sector de piață conectat la metavers. Ea a făcut observații despre proprietățile imobiliare virtuale, remarcând cererea în creștere pentru teren virtual începând cu decembrie 2021, când prețul și-a dublat de la 6.000 de dolari în iunie.
JPMorgan a subliniat, de asemenea, metaversul, menționând că lucrătorii din gig ar putea face parte din acesta. Cu toate acestea, există încă zone din metavers care trebuie îmbunătățite pentru ca întreprinderile și clienții să profite pe deplin.
Creșterea în metaverse
MANA este cea mai bună monedă Metaverse de astăzi, depășind Bitcoin, tehnologiile Smart Contract precum Ethereum și monede Meme precum SHIB. Potrivit experților, prețul MANA este de așteptat să crească cu 50% față de nivelul actual în acest an.
Noțiunea de metavers a fost discutată pe scară largă în mai multe instituții media importante. Acest lucru este valabil mai ales după redenumirea Facebook în „Meta” și planul său de investiții de 10 miliarde de dolari, pe care Meta îl va folosi pentru a-și dezvolta metaversul. Multe companii binecunoscute încep, fără îndoială, să vadă metaversul ca un potențial schimbător de joc care ar putea revoluționa interacțiunile umane.
Mai multe firme, inclusiv Nike, Walmart, Verizon și altele, și-au exprimat interesul pentru extinderea prezenței lor în lumea virtuală. McDonald’s a depus recent zece cereri de marcă înregistrată la Biroul de brevete și comerț al Statelor Unite. Intenționează să ofere online produse alimentare și băuturi, restaurante, concerte și evenimente bazate pe tehnologia realității virtuale.