VW intenționează să repornească vânzările de mini-mașini electrice e-Up, pe măsură ce cererea crește pentru vehicule electrice accesibile și pentru a acoperi golul până la lansarea ID Life.
sursa: Automotive news
VW intenționează să repornească vânzările de mini-mașini electrice e-Up, pe măsură ce cererea crește pentru vehicule electrice accesibile și pentru a acoperi golul până la lansarea ID Life.
VW a încetat să vândă e-Up în 2020, când stimulentele guvernamentale pentru a încuraja achizițiile de vehicule electrice au provocat o creștere a cererii. Modelul nu a fost conceput pentru volume mari, iar vânzarea lui cu reduceri nu a fost profitabilă, potrivit presei germane.
Dar succesul vânzărilor de mașini electrice mici, cum ar fi Renault Zoe și Dacia Spring , arată că există cerere pe piață pentru vehicule electrice low-cost.
„Am scos temporar e-Up de pe piață în 2020, deoarece timpii de livrare au crescut dramatic din cauza cererii mari”, a declarat VW într-o declarație trimisă prin e-mail către site-ul german de știri IT Golem. „Acum s-a decis reintroducerea e-Up în programul de comenzi”.
Potrivit unui raport publicat în publicația soră Automotive News Europe Automobilwoche , primii dealeri întocmesc deja liste pentru potențialii cumpărători ai e-Up.
Compania de închiriere de mașini electrice Nextmove a declarat că e-Up în versiunea „Style Plus” este pe cale să revină cu un preț de listă de aproximativ 26.500 de euro (30.000 de dolari) și o autonomie de aproximativ 250 km (155 mile).
Prețul final al clientului ar fi în jur de 17.000 de euro după stimulentele guvernamentale oferite în Germania.
Cu e-Up, VW ar putea acoperi decalajul în gama sa de vehicule electrice până când noua sa mașină electrică cu baterii de bază va fi pusă în vânzare în 2025 .
sursa: Automotive news